Tak jdeme konkrétně na jídelníček
1) Den první
Během celého dne budeme hlavně jíst polévku (minimálně 2 porce) a přidáme si k tomu nějaké to ovoce maximálně do 1kg. Bohužel kdo si dělal zálusk na banán, bude si muset nechat zajít chuť. Jako pitný režim opět voda

2) Den druhý
Krom oblíbené polévky můžeme jíst zeleninu a nejlépe zeleninu s natí (mrkev, ředkvička, řepa … ) do 1,5kg na den. Je zakázáno jíst ovoce a vyvarujte se luštěnin.

3) Den třetí
Opět polévku pravděpodobně vám už leze i ušima :). Na den si můžeme pochutnat jak na ovoci, tak na zelenině (bez omezení)

4) Den čtvrtý
Opět naše polévka a pro ty co mají rádi banán dobrá zpráva, protože v tento den máte sníst dokonce tři banány a vypít během dne alespoň 1l mléka (nejlépe přímo od kravičky).

5) Den pátý
Opět polívčička, ale pozor můžeme si dát i nějakou flákotu hovězího masa (200 - 300g).

6) Den šestý
Je to už před poslední den. Začneme polévkou, ale skončíme s dvěma až třemi bifteky hovězího masíčka, zeleninu bez omezení.

7) Den sedmý
Abych nezačínal jen polévkou, můžeme si tento den dát porci rýže Natural, dvě skleničky 100% ovocného džusu a zeleninu bez omezení. Opět polévku aspoň dvě porce.
A je to za námi!!
Jestli jste byli opravdu poctivý a nepodváděli, uvádí se shození váhy o 5 - 9 Kg. Jak jste na tom vy? Pochlubte se ostatním a napište své pocity :). Já osobně nejsem zastáncem této diety a pro sportovce určena určitě není. Chybí v ní hodně bílkoviny a sacharidy taky žádná sláva. Proto bych ji dlouhodobě nedržel. Ale jako detoxikační kůra určitě dobré.
Co tedy nepít:
1) Alkohol - obsahuje množství kalorii
2) Slazené limonády - obsahuje množství sacharidu
3) Perlivé vody - obsahují nežádoucí látky
Co tedy určitě nejíst:
1) Pečivo - mouka, sacharidy
2) Všechny smažená jídla - tuky
3) Různé sladkosti - sacharidy
4) Mléčné výrobky (krom jednoho dne) - tuky
5) Salámy, párky atd. - tuky

Polévka je hlavním zbraní proti tukům a náš hlavní příjem potravy během týdne. U polévky se nemusíme omezovat, můžeme ji jíst kdykoliv chceme a kolik chceme. Jako pitný režim budeme hlavně využívat čistou neperlivou vodu nejlépe z kohoutku.
Jsi na váškách a máš nějaký dotaz? Napiš mi
Tukožroucká dieta
Dieta, nebo detox? Čti dál a uvidíš :)
Proč o ní tedy píšu, když jí hned na začátku haním?
Dieta jako taková to není zrovna vzorový příklad, ale pokud se nám bude jednat o pročištění těla od škodlivin tak jako detoxikační kůru, bych jí určitě doporučil.
Tak jak tedy na tu dietu, ne dietu :) .
Hlavním jídlem této diety, jak jistě tušíte je polévka. Tu můžete, ne to je špatné slovo tu musíte jíst, co to půjde. Kdykoliv budete mít hlad tak si dáte polévku minimálně 2 porce na den. Jako pitný režim pijte převážné neperlivou vodu (nejlépe z kohoutku), dále můžete neslazené čaje, kávu. Tuto dietu držíte 7 dní. Každý den si můžete dopřát i něco na víc. Na internetu se dočtete jak je tato dieta zázračná a že za týden zhubnete neuvěřitelných 5 - 10kg. No já bych to trochu upřesnil. Ono do toho není započítáno vyprázdnění střev a to vám už muže dělat třeba 2kg. Dále dojde k odvodnění a pročištění organismu. Nic méně určitě zhubnete i nějaké to kilo jen to nebude 10kg čistého tuku jak všude prezentují.
Dost řečí jdeme kuchtit.
Ingredience
1) 6 velkých cibulí
2) 4-5 rajčat
3) 2 velké ZELENÉ papriky
4) 1 svazek dužnaté celerové natě
5) 1 hlava bílého zelí
6) 1 bujón v kostce
7) 1 menší celer
8) 1kg mrkve


Postup
Zeleninu očistíme, nakrájíme na malé kostičky (já osobně nemám rád kostičky a proto používám hrubé struhadlo). Během krájení necháme přejít vodu do varu a přidáme zeleninu. Vaříme 10minut při varu, po té snížíme teplotu a necháme cca 20minut dusit, dokud nebude zelenina měkká. Přidáme bujon a v neposlední řadě nakrájená, nebo rozmačkaná rajčata. Můžete polévku dochutit kari, solí, pepřem.

Ták polévku máme v hrnci a jdeme na jídelníček. Rozebereme si ho den po dni. Na začátek musím upozornit na co si během diety dát pozor.
Tato dieta je založena hlavně na konzumaci polévky tzv. tukožroucké. Tato polévka má nízkou energetickou hodnotu. Z tohoto důvodu si jí můžeme dovolit jíst, kdy chceme a kolik chceme. Tato dieta rozhodně neřeší úplně obezitu jako takovou. Jde spíše o rychlé snížení hmotnosti s to zejména z důvodu odvodnění, vyprázdnění střev a snížení glukózové zásoby. Je jasně, že mezi tím vším je určitě i nějaké to procento tuku. Ze zkušenosti lidí, kteří tuto dietu drželi, mohu konstatovat o celkem rychlém návratu hmotnosti na původní hodnotu. Ano jako každá jiná dieta je náchylná na tak zvaný JOJO efekt. Jenže podle mého, je na tom tato dieta možná ještě o něco hůře. Jak jsem již psal. Během této diety dochází především k odvodnění organismu a s tím související pročištění organismu. Rozhodně tuto dietu nedržte dlouhodobě, nebo pravidelně. Během ní bude tělo strádat jak na sacharidech, bílkovin, tak i na tuky.